Go toLogge inn Go toRegistrer deg

Ambient Lounge - verdensledende merkevare innen sakkosekk, modulsofa og hundeseng

Garanti

Vår garanti dekker alle defekter knyttet til materialer eller produksjonsfeil i en periode på 2 år. Garantien dekker IKKE rifter, flekker, eller andre skader som er påført grunnet bruk (Dette gjelder ikke dyresenger, da vi tilbyr en garanti på opptil 12 måneder for disse. Dette inkluderer blant annet biteskader).

Hundesenger

I de usannsynlige tilfellene hvor hundesengen skulle bli litt ødelagt eller revet i stykker, for eksempel av store hunder med skarpe tenner, vil vi alltid vurdere hvert enkelt tilfelle individuelt. Basert på skadens omfang, vil vi tilby en eller flere løsninger vi mener er mest hensiktsmessige. Vi reserverer oss retten til å tilby den mest praktiske og optimale løsningen basert på skadens nivå og omstendighetene rundt hvert enkelt tilfelle.

Rabatt – Mange hunder blir glade i sengene sine. Selv ved en liten rift kan det være hensiktsmessig å beholde sengen. I så tilfelle, vil vi tilby en rabatt.

Reparasjonskit + rabatt – Ved mindre skader på sengen, kan en liten reparasjon ofte være tilstrekkelig. Om du velger å reparere selv, sender vi deg et brukervennlig reparasjonssett kostnadsfritt, og gir deg en rabatt.

Reparasjon + rabatt – Ved mer alvorlige skader, kan våre dyktige syersker reparere sengen for deg. Vi vil dekke alle kostnader forbundet med retur, reparasjon og levering.

Nytt pelsdekke eller base – dersom skaden er for stor og ikke kan repareres på noen av hundesengens deler, anbefaler vi å bare å bytte ut dette. Da slipper du å sende inn hele sengen. Nytt pelsdekke eller base sender vi til deg helt kostnadsfritt som en del av garantien.

Refundering – Hvis du tror at din hund vil ødelegge den erstattede sengen også, og heller ønsker pengene refundert, skal vi selvfølgelig respektere den garantien vi har gitt deg og refunderer 80% av hundesengens kostnad (Vi trekker kun fra 20% gebyr for produksjon, pakking og behandling av returnerte varer). I et slikt tilfelle returnerer du sengen til oss, og så snart vi har mottatt den på lager, blir pengene overført til din konto. Basert på vår internasjonale returpolitikk, er det kundens ansvar og plikt å sende varene tilbake til vårt lager for refusjon.

 

Åpent kjøp

Vi tilbyr også et åpent kjøp de første 30 dagene, slik at du kan se om hunden vil like sengen eller ikke. Hvis din hund mot all formodning fortsatt foretrekker sin gamle hundeseng istedet for Ambient Lounge hundeseng, vil vi ta imot retur av
hundesengen og refunderer deg 100% av kostnadene. Sengen må da være uten skader, flekker, hår, lukt, merker eller andre faktorer som gjør at sengen ikke kan selges igjen.



Rettferdighetspolitikk
Hvis vi mistenker et misbruk av garantien vår (forsettlig skade, retur av produktet ved slutten av garantiperioden, annen etisk urettferdig praksis) forbeholder vi oss retten til ikke å tilby service.

Vi tilbyr et kvalitetsprodukt og vil at garantien vår skal bevise dette. Samtidig finnes det enkelt hunder som klarer å lage rifter og skader på våre slitesterke senger, om og om igjen. Dersom skadene dukker opp jevnlig, ber vi disse eierne om å ikke benytte seg av garantien flere ganger. Det finnes mange gode løsninger som vi kan hjelpe deg med. La oss ta en prat og komme frem til en god løsning for begge parter!


Returpolitikk

Som en verdsatt kunde ønsker vi at du skal føle deg komfortabel og sikker på ditt kjøp. Vi er sikre på at du vil regne våre saccosekker som verdens beste, men i tilfelle det er noen problemer knyttet til din ordre, så tilbyr vi 14 DAGER PENGENE TILBAKE GARANTI.

Dersom du ikke er fornøyd med din ordre innen 14 dager etter fullført kjøp, så har du rett på refundering for kostnaden av produktene (ikke inkludert fraktkostnader) så sant produktene ikke har vært brukt. Uansett grunnlaget for retur, faller returkostnadene alltid på kunden. Når det gjelder hundeseng, en ekstrakostnad på 350,- kr kan forekomme ved nødvendig vask av returnerte senger. Produkter kjøpt gjennom vår nettside kan returneres for full refundering i henhold til vår retur policy, så sant du har kontaktet oss innen 14 dager etter kjøpet og at produktene blir sendt i en tilstand som gjør det mulig å selge dem igjen. Vennligst bemerk at vi ikke refunderer kostnader knyttet til postering som du har betalt, med mindre vi har sendt feil produkt eller et produkt med feil. Vennligst også bemerk at vi sjekker hvert enkelt returnert produkt, og dersom vi mener at feilen er selvpåført, så vil ikke kostnaden av produktet refunderes. Refusjonen overføres til den opprinnelige kjøperen.

Dersom du mener at produktet har en feil, vennligst kontakt oss umiddelbart for en samtale. Bilder er en veldig god hjelp dersom du kan gi oss dette.

Sist oppdatert juli 2023.
top-navigate-icon.png