Verdensledende merkevare innen designer saccosekker og moderne modulsofaer for hjem og hage.

Ambient Lounge Norge

Først og fremst ønsker vi deg velkommen og vi ønsker å gjøre leveransen så enkel og effektiv som overhodet mulig for deg.

SACCOSEKK TREKK + SACCOSEKK PERLER (Funnelweb System)

Vårt leveringsalternativ sikrer deg en transparent og lav fraktkostnad på bare 299,- kr for hele din ordre (eller gratis frakt på utvalgte varer)

Det tar i gjennomsnitt 5-12 virkedager for å levere produkter til kundene våre. Når leveransen sendes via Postens Norgespakke vil du motta en email med et sporingsnummer, slik at du kan følge fremgangen i leveransen. Vi tilbyr også lokal levering gjennom vår egen eller tredjeparts leveringstjeneste.

Leveringsmetoden avgjør hvordan du mottar produktet. Trekket og isoporperlene sendes vanligvis hver for seg. Med Funnelweb System til hjelp er det derimot enkelt å synke inn i komplett komfort etter en rask oppfylling av saccosekken. Dette systemet lar deg fylle sekken til ditt foretrukne nivå. For spørsmål knyttet til fyllingen, ikke nøl med å kontakte oss eller å besøke vår informasjonsside om fylling. Du vil ofte motta nok isopor perler til å fylle din sakkosekk til randen, og ofte vil du også sitte igjen med litt ekstra etter dette.

Dersom vi velger lokal levering gjennom vår egen eller tredjeparts tjeneste, vil produktet bli levert ferdig fylt. Da vil sittesekken være klar for bruk rett ut av pakken, og du slipper bryet med ytterligere utpakking og håndtering av ekstra emballasje. Saccosekken kommer klar til avslapning, og du kan sette den der det passer seg i hjemmet.

Om du ønsker å kontakte oss angående din ordre, vennligst bruk email adressen hei@ambient-lounge.no og oppgi ditt ordrenummer, eller ring oss på +47 403 34 453

 

Det er fem punkter som er viktige:

1. Om du bestiller fra et land utenfor Norge, så er du ansvarlig for importskatter og andre kostnader knyttet til frakt over landegrenser. Dette er ditt ansvar og ikke Ambient Lounge Norge sitt. 
2. Du bør forsikre deg om at du kan være tilgjengelig ved den spesifiserte adressen når produktet leveres. Dette kan være hjemmeadresse eller jobbadresse for eksempel. Posten vil kontakte deg for å sette opp leveransen. 
3. Dersom du har spesielle krav til leveransen, eller ønsker å legge igjen et notat til Posten (for eksempel “ringeklokka virker ikke”), så kan du gjøre dette  www.posten.no. 
4. For hasteleveranser eller spesielle behov, vennligst ring oss og vi hjelper deg gjerne og bistår dine behov. Tilleggskostnader for 24-48 timers service kan gjøre seg gjeldende. 
5. Dersom du vurderer en retur av et produkt, vennligst les vår retur-policy, kontakt oss så vi kan gi deg den riktige returadressen for produktet.

top-navigate-icon.png